Complaint: pakjes niet bezorgd en niet reageren selekt vracht.

user-192059 on 03 August 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni kreeg ik een kaartje dat ik niet thuis was voor een pakje. Zij zouden woensdag opnieuw komen. Niemand gezien en het vreemde is dat ik van die leverancier op dat moment ook geen pakje verwachtte. Ik heb via de website van Selekt vracht gemaild maar nooit een reactie gehad.

Nu, terug van vakantie. 3 kaartjes in de bus. 2 zichtbaar van dezelfde afzender maar infocodes worden niet herkend als ik die aangeef op de website. Daarnaast zijn de kaartjes niet of onvolledig ingevuld. Ik kan bijvoorbeeld niet zien op welke datum ze geweest zijn of waar mijn pakje nu is.
1 kaartje met een afzender die mijn niet bekend is. Op de site van Selekt vracht staat dat je bij niet bezorgen eerst contact moet opnemen met de leverancier. De naam die erbij staat, staat niet in hun overzicht en is volgens mij ook een soort van logitiek centrum dus ik weet zelf ook niet waar het vandaan komt. Ik heb hier woensdag al over gemaild maar ik krijg geen reactie en niet eens een ontvangstbevestiging.

Desired solution:

Ik wil opheldering over het pakje waarvan ik in juni een kaartje kreeg en mijn niet bekend was.

Het pakje waarvan ik de 2 kaartjes heb gehad, wil ik volgende week thuisbezorgd krijgen.

Het pakje met onbekende afzender wil ik ook ontvangen.

Ik wil een fatsoenlijke reactie van Select vracht hoe dit kan en hoe ze dit gaan oplossen.

Ik vind dat (vooral omdat ze zo slecht en niet reageren) altijd een kopie van het bericht automatisch naar je eigen mail moeten laten zenden. In het contactformulier moet je ook je mailadres aangeven dus dat lijkt me niet zo moeilijk aan te passen, bovendien hebben veel bedrijven dat zo. Zo kun je als consument ook beter in de gaten houden wat de follow up is.

All complaints of