Complaint: Beetje Jammer Zalando!

user-192656 on 07 August 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 5 dagen eindelijk mijn schoenen binnen.
Helaas blijkt het een te kleine maat zijn.
Maar ipv dat je dit kan aangeven bij Zalando en dat ze je een grotere maat versturen, zoals bijna elke webshop dat doet, zeggen ze dat je opnieuw een bestelling moet plaatsen.
Echter bij mijn originele bestelling had ik een kortinscode van 10%. Gebeld met klantenservice over dit feit. Maar helaas, pech gehad, ik kon geen nieuwe kortingscode krijgen om exact dezelfde bestelling te plaatsen, op de maat na.. Beetje jammer, nu stuur ik het product retour, en ik doe GEEN nieuwe bestelling.
Zalando mag de klant wel wat meer tegemoet komen, want nu krijgen ze geen cent meer van me!!!

Desired solution:

Alsnog een korting van 10% geven, zodat ik niet bij hoef te betalen voor exact dezelfde bestelling.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, U heeft er bezwaar tegen dat u een door u gebruikte kortingscode na een retourzending niet opnieuw kon gebruiken. Naast onze gebruikelijke kortingscodes, welke in de regel een retourzending wel weer te gebruiken zijn, schenken wij ook kortingscodes tijdens bepaalde acties. Hierdoor kunnen en mogen wij onze voorwaarden aan het gebruik van deze kortingsbonnen verbinden. In uw geval is het zo dat de door u gebruikte kortingscode slechts eenmalig te gebruiken was, tijdens de actie periode. Daarom werd deze na het terugsturen van een artikel niet opnieuw geactiveerd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care Antwoorden

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Dit is geen oplossing, maar uitleg van een belabberd beleid. Met deze reactie kan ik niks, ik blijf dus bij mijn standpunt niks meer te bestellen bij Zalando en raad dit ook ten zeerste af in mijn omgeving.

All complaints of