Offered solution:
Geachte mevrouw de Jong,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.
U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 1 september 2013 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.
Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.
Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.
Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.
Dit reactieformulier vind u onder "help" op onze site, hier treft u eveneens ons adres aan:
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?
U kunt hier direct een vraag stellen de Helpdesk of contact opnemen via onderstaand adres:
Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam
Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl