Complaint: Bijna €400 betaald om één keer naar de film te gaan

user-192736 on 07 August 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 7 maart 2012 heb ik een Pathé unlimited kaart. Dat is goed gegaan, tot afgelopen maart. Toen was er iets i.v.m onze bankrekening en meteen werd er een rekening naar ons verstuurd dat we het bedrag van die maand nog verschuldigd waren. Overgemaakt, niets aan de hand, dachten we. Ik ga naar de Pathé, en de kaart is geblokkeerd. Ik maar weer 12 euro betaald. In mei werden we gedwongen om €59 te betalen omdat ‘er nog een rekening openstond.’ Nou, bankgegevens nagekeken van de afgelopen maanden en niet dus. Alles was betaald. In juni moesten we weer €59 betalen om dezelfde rekening. Dat dan ook maar weer braaf gedaan. Mijn vader heeft hierop het abonnement stopgezegd. Het zou nog 3 weken geldig zijn, en dan zou het vernietigd worden. Ik ga in de 1e week één keer naar de Pathé, en mijn pas was gewoon weer geblokkeerd. Als klap op de vuurpijl kreeg ik vanmorgen een brief binnen van een gerechtelijke dienst, dat als die ‘ene’ (we weten niet welke van de 2, zal ook wel niet uitmaken) rekening van €59 niet binnen 24 uur overgemaakt was, dat we dan €300 moeten betalen.

Desired solution:

Als we het geld dat we vanaf maart betaald hebben ( - de daadwerkelijke maandelijkse kosten t/m juni) terug krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of