Complaint: Ik moet nog op vakantie en nu al spijt

user-99944 on 08 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij boekten 21-7-13 via de site van CP een vip huisje 4 pers sl 782 op winterberg Duitsland.
Via de site kon ik een gratis voorkeursligging opgeven, dat werkte niet.
Ik dus opengelaten en gelijk na de boeking gebeld met CP.
Aangegeven dat ik dichtbij het restaurant, zwembad enz enz wil zitten ivm een ongeluk en nu slechter ter been ben.
De dame van de klantenservice verzekerde mij dat dat goed zou komen. Niet dus.
Op 7-8-13 maar even bellen met CP want ik hoor maar niks.
Deze dame wist van niks en er stond ook niks bij de boeking(vreemd) wel wist de dame me te vertellen welk huisje ik dan wel had, u raad het al aan de andere kant van het park, lekker als je slecht ter been ben.
Een golf karretje huren was de oplossing, nee ik zou een huisje krijgen dicht bij alles. Wat me verzekerd was.
Dit wordt onze eerste keer dat we naar CP gaan, denk ook gelijk de laatste keer.

Desired solution:

Zoals belooft huisje 654/659 of 678/683
In ieder geval dicht bij alles

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 09 August 2013 at 15:33

Dit is geen oplossing maar iemand extra geld afhandig maken.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd op 9 augustus jl. opgelost door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. De gast kreeg een andere cottage aangeboden.

All complaints of