Complaint: klacht over ons verblijf.

user-193069 on 09 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn net terug van 1 week Centerparcs Heijderbos van 2-8-2013 tot en met 9-8-2013 boekingsnummer 3609484. We hadden via bungalows.nl geboekt en kregen een V.I.P huisje toegewezen. Huisje nummer 974. Echter bij aankomst bleken de sleutels niet aanwezig te zijn. Ik werd naar de service balie doorverwezen om navraag daar te doen over de sleutels. Na 30 min in de rij te hebben gestaan moest ik naar het huisje rijden waar de technische dienst dan zou komen om de deur te openen. Daar aan te komen bleek dat er al andere mensen in waren getrokken. Die eigenlijk huisnummer 971 toegewezen hebben gekregen. Met 35 graden buiten en 2 jonge kinderen was dit dus echt geen succes.

Eindelijk na wederom weer een half uur kregen we een ander huisje. De volgende dag zijn wij gaan zwemmen. Van 13 uur tot 17 uur. Bij terugkomst bleek de kinderwagen van onze dochter gestolen te zijn. Wat ik nou jammer vind is dat er helemaal geen camera’s hangen bij het zwembad en of horeca gedeelte, waardoor dieven hun vrije gang kunnen gaan.

Ik was zo kwaad. Moest weer extra het park af weer een hoop geregel om een andere buggy te regelen. Het zou fijn zijn als er camera’s komen te hangen bij openbare gelegenheden. Gelukkig konden we eindelijk genieten van onze vakantie op de 3de dag. Wel een beetje jammer van de stroeve start. Wij zijn al jaren lang trouwe klant bij Centerparcs en ook friend. We boeken 2 keer per jaar bij jullie. Maar wat waren de V.I.P huisjes onder de maat. Normaal gaan we altijd naar het park eemhof en zijn wij altijd tevreden. Maar sorry Heijderbos is bij lange na geen 5 sterren waard. Heel veel dingen voor kinderen waren ook volgeboekt. Is begrijpelijk in het hoogseizoen maar je zou denken dat daar rekening mee word gehouden.

Met vriendelijke groet Eleona Laros-Patty.

Desired solution:

Dat mijn klacht goed word afgehandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 9 augustus jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of