Complaint: KPN

user-163609 on 09 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vriend en ik heb jaren lang dubbele abonnementskosten betaald voor Digitenne. De telefonie stond al op zijn naam. Ik vroeg digitenne extra tuners aan op mijn naam en werd er sinds 2010 van allebei onze rekeningen een bedrag voor digitenne afgeschreven. Wij hebben 2x een contractsovrname aangevraagd voor alle diensten maar bij navraag bleek dit bij KPN niet te zijn aangekomen. Nu weer een 3e keer aangevraagd en toen kwam aan het licht wat er allemaal fout was. Ik heb contact opgenomen met KPN hierover, maar kreeg een nieuw contract voor digitenne voor een jaar, terwijl ik Digitenne al sinds 2008 heb en de extra tuners vanaf 2010. Dit heeft ons doen besluiten om KPN digitenne meteen op te zeggen. De telefoonkosten staat nog steeds op naam van mijn vriend, maar wordt van mijn rekening afgeschreven, terwijl we in onze contractovername hadden vermeld dat het voor alle diensten gold. Om dit weer goed te krijgen zegt KPN dat we weer een contractsovername moeten aanvragen en dus weer kosten moeten betalen. Een lucratieve manier om geld binnen te halen!
Verder heb ik ooit een internet abonnement opgezegd op mijn oud prive adres en daarvan is een deel niet verwerkt door KPN. Dit heb ik ook al jaren betaald zonder het te weten. Dat had KPN bij het opzeggen van het abonnement m.i moeten melden.

Desired solution:

Ik wil niet meer een papieren aanvraag indienen voor contractovername. I heb dat al 3 keer gedaan. De telefoonkosten worden al van mijn rek afgeschreven en moet maar ook op mijn naam staan. Dat hebben we al aangevraagd in het contractovername formulier. Ik ben niet bereid om contractovername kosten te betalen omdat de fout bij KPN ligt doordat alles op een hoop werd gegooid zonder dat mijn vriend ergens een handtekening voor had geplaatst. De dubbele abonnementskosten die we sinds 2010 hebben betaald willen we terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of