Complaint: Niet nakomen welkomstbijeenkomst afspraak

user-193334 on 11 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij aankomst op het vliegveld van Rhodos werden we in 1e instantie naar een verkeerde bus gestuurd. Na enig zoeken gevonden. De welkomstenveloppe zou een tijdstip bevatten wanneer de welkomstbijeenkomst plaatsvond. De hostes stapte voortijdig uit de bus dus kon na constatering dat deze ontbrak niet meer verkregen worden. Volgende dat zelf naar het bureau gebeld om het tijdstip te vragen. Daar werd gezegd dat om 17.30 uur de hostes aanwezig zou zijn. Toen we om 17.30 uur naar de bijeenkomst gingen bleek de hostes om 17.00 uur al begonnen te zijn en waskortaf en zei bits nee ik ben om 17.00 uur begonnen. Ze zei dat we er bij konden komen zitten maar vermeed ons volledig. Toen ik op het einde zei dat ik een excursie wilde boeken deed ze dat op een onvriendelijke manier. We besloten om nog een keer naar een bijeenkomst te gaan om de aangeboden excursies nog eens te bekijken. Dit zou op woensdagnom 12.00 uur zijn. Op de bewuste dag zijn we rond het hotel gebleven om zeker maar niet te laat te zijn. Om 12.30 uur was er nog niemand en na nogmaal gebeld te hebben naar het bureau werd ons beloofd dat er iemand om 17.00 uur zou zijn. Degene die ons te woord stond bij het bureau zei de eindverantwoordelijke te zijn en dat dit niet kon en ervoor zou zorgen dat er iets op de kamer zou worden bezorgd. Dit is nooit gebeurd. Al met al zijn we enkele malen verkeerd geinformeerd geweest waardoor we veel tijd zijn verloren aan wachten, frustratie en niet serieus genomen worden. Wij zijn dan ook zeer ontevreden over de hostes. Zij negeerde ons volledig.

Desired solution:

Geldelijke vergoeding welke we naar eigen idee kunnen invullen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 26 augustus 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of