Complaint: niet opgelost door youfone!!!! op de site staat opgelost, maar dat klopt niet

user-193245 on 14 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

k heb een 2 jarige sim only abonnement bij Youfone sinds sept 2012. Bellen en internet geeft geen problemen, maar het leveren van een nieuwe nano simkaartje schijnt wel erg moeilijk te zijn. Op 20 juli heb ik een nano simkaart ( nieuwe iphone5) aangevraagd via mijn inlog pagina. Tegen bericht van Youfone; binnen 5 dagen krijgt u reaktie. Na 5 dagen niks. Ben gaan bellen ( €0.35 per gesprek) Antwoord Youfone; het nano sim kaartje is nog niet aangevraagd. Sorry druk druk , er zal nu voor worden gezorgd. Weer mail met de melding ; maximaal binnen 5 werkdagen komt het jaartje. Na 5 werkdagen nog niks.! Na 8 dagen nog niks! Weer bellen; Antwoord Youfone; het kaartje is al lang naar u verzonden! Rara..ik heb niks ontvangen.. Wordt volgens medewerker van het call centrum nogmaals een kaartje naar mij verzonden. Weer met een mailbericht van youfone; binnen maximaal 5 werkdagen levering. Ben inmiddels 3 weken verder en mijn nieuwe iphone 5 ligt al weken ongebruikt te wachten op het nano sim kaartje! komt ook nog bij dat de telefoonkosten telkens € 0,70 zijn i.p.v. de € 0.35 die staan vermeld..!
Gewenste oplossing
Niet moeilijk.. nano sim kaartje morgen leveren. !!
Oplossing bedrijf
De tweede simkaart is reeds op 6-8-2013 besteld, klant moet deze vandaag uiterlijk ontvangen.

Beoordeling: Beoordeel

Desired solution:

op de site van\\\\\\\" klacht\\\\\\\" staat dat het probleem is opgelost. maar dat klopt niet. ik heb nog steeds geen nano sim kaartje ontvangen van youfone. Wie zit achter deze klacht site??

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 19 August 2013 at 09:37

is opgelost. na het plaatsen van deze klacht is binnen 1 dag het sim kaartje gekomen.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft de simkaart reeds ontvangen en deze is geactiveerd.

All complaints of