My complaint:
Ik heb op 14 juni 2013 een klacht geplaatst een dag na mijn vakantie. Ik kreeg op 27 juni telefonisch contact dat ik binnen 6 weken bericht zou krijgen, nog steeds niks gehoord. Ik vind het ronduit schandalig dat je zo lang moet wachten en arke zijn afspraak niet nakomt. Mij klacht ID is 249250 en wil nu echt wel met spoed een oplossing, we zijn het wachten beu. Ik gaf tevens in een later bericht aan dat Arke gewoon maar neerzet klacht opgelost terwijl dit niet zo is, dit blijkt dus ook het geval. Ze laten de klant gewoon weg weken wachten, laat staan… Niet Eens met een oplossing komen. Het oplossings percentage is dus volgens mij totaal nonsens. Mochten andere mensen ditzelfde probleem hebben dan zie ik graag een reactie op dit bericht zodat meerdere mensen inzien dat arke niet op de goede weg bezig is. Ik werk zelf in een grote electronica zaak, wat als ik 6 weken wacht tot ik een klacht op los?
Desired solution:
Een oplossing.. En tegemoetkoming