My complaint:
İn mei heb ik een abonnement afgesloten bij youfone. Tot op heden heb ik ze verschillende malen gebeld over hey feit dat ik een hele slechte verbinding heb dat mensen mijn niet verstaan en dat ik ze ook niet versta. Ook heb ik bijna nergens 3g. İk heb een nieuwe simkaart geprobeerd daarnaast heb ik een ander toestel geprobeerd. Maar niks heeft geholpen. Er is mij iedere keer verteld dat ze ermee bezig zijn. Maar we zijn nu meer dan 3 maanden verder en ik zit nog sterds met het probleem dat ik geen goede verbinding heb. Ook in heel veel gevallen kan ik gewoon niet bellen omdat er geen verbinding is. İn juli heb ik aangegeven dat ik per direct mijn abonnement per direct stop wil zetten omdat ze mijn niet geen dienstverlening kunnen verlenennwaar ik hen voor betaal. İk heb ze daarna ook meerdere malen gebeld, maar ik wordt maar niet geholpen. Elke keer wordt er gezegd dopr de medewerker dat zij er niks aan kan doen en dat ze het heeft voorgelegd. Al sinds mei is dit zo gaande.
Desired solution:
Dat mijn abonnement per direct stop gezegd wordt. En dat ze mij afgelopen maanden waarbij ik geen internet en geen normale telefoonverbindingen heb gehad tegemoetkomen.