Complaint: 3 uur en 20 minuten vertraging van Amsterdam naar Faro

user-194008 on 15 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 19 juli 2013 zouden we met ons gezin om 13:05 uur naar Faro vliegen voor een vakantie van 16 dagen in de Algarve (Vluchtnummer OR 1059). De aankomst in Faro stond gepland op 15:40 uur. Het vliegtuig is uiteindelijk vertrokken om 16:19 uur. Bij het afgeven van onze koffers is ons helemaal niks gezegd over een vertraging terwijl later bleek dat door een vertraging van een vliegtuig eerder op de dag alle vluchten naar Faro vertraging hadden. Als we dit hadden geweten waren we niet door de douane gegaan. Nu moesten we alle consumpties kopen in het dure gebied van Schiphol en hebben we moeten warm eten in het vliegtuig. Behalve een excuus van de bemanning van het vliegtuig stond er nog geen gratis kopje koffie tegenover. Vanuit Assen waren we ‘s ochtend om 8:00 uur vertrokken en ‘s avonds om 20:30 uur pas in ons appartement. Daarbij komt dat het ons ook nog een halve dag van onze vakantie heeft gekost.

Desired solution:

Een gepaste schadevergoeding voor 4 volwassenen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 augustus 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of