Complaint: Pakket niet geleverd, uiteindelijk door verzender weer opgehaald en pers. bezorgd

user-194045 on 15 August 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakketje is sinds 09-08-2013 onderweg. Kreeg eerst de status wordt 13-08-2013 aangeboden. ‘s avonds krijgt het de status kan niet geleverd worden. Pakket vertraagt. Uiteraard 14-8 contact gezocht. 3 telefoontjes met tegengestelde antwoorden en uiteindelijke toezegging de morgen wordt deze geleverd.
15-8 weer hetzelfde pakket is gesorteerd maar krijgt later weer de status kan niet geleverd worden. Dit kan nog wel dagen door gaan. De laptop wordt met gemak tussen Raalte en Zwolle heen en weer vervoerd. Uiteindelijk heeft vandaag de verzender het weer bij de vervoerder opgehaald en bij ons afgeleverd. Mijn klacht is geen enkele reactie van de klantenservice op 2 mailberichten. Toezeggingen die niet waar gemaakt worden. Net als het pakketje wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.

Desired solution:

Tegemoetkoming in onkosten, telefoonkosten 0,40 ct per minuut. Terugbetaling van de verzendkosten ad. EUR 7,50.
Enige genoegdoening voor 3 dagen thuis zitten om te wachten op een pakket dat volgens de medewerkers iedere keer toch echt geleverd gaat worden.
Fatsoenlijk antwoord op mijn mailberichten

All complaints of