Complaint: Arke brief op klacht…

user-192375 on 16 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bij KLACHT.NL een klacht geschreven over mijn reis naar Hurgarda. daar stond op dat ik op 14-08-2013 een schriftelijk bericht gekregen zou hebben en mijn klacht opgelost zou zijn. nu heb ik op 16-08-2013 een brief van arke ontvangen..in deze brief staan een aantal dingen die niet kloppen…

*er is mij geen andere reis aangeboden ( er was niets nieuws met de zelfde mogelijkheden die wij nu hadden bij onze vakantie( snorkelen etc.) en ook niet in de zelfde prijsklasse ) ze moesten ons op het reis bureau NEE bieden met en nieuwe reis… dus Geen nieuwe mogelijkheden.. WAT WEL IN DE BRIEF STAAT en dit staat ook vermeld bij ANVR.

*ook de korting van 50 euro is nooit over gesproken.. dan mag arke mij wel even gaan vertellen WIE mij dit verteld moet hebben.

wij kregen op de dag van onze annulering alleen de keus om het geld meteen terug te krijgen of ons geld bij arke te laten staan en ZELF THUIS maar op zoek gaan naar een andere vakantie..

en op dat moment hebben wij besloten om ons geld maar terug te vragen. omdat wij niet correct behandeld werden en aan ons lot werden over gelaten.

wat mij betreft reis ik maar niet meer via arke of ze komen als nog met iets goeds..
want nu eerst zo in het reisbureau behandeld te worden en daarna ook nog met Zo´n brief is er voor mij nu toch wel een TOPPUNT bereik …

Desired solution:

een goede oplossing en niet een brief met argumenten die niet kloppen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

All complaints of