Complaint: Niet bestaand contract

andre.koolhof on 17 November 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Nederlandse Energie maatschappij levert mij hun produkt terwijl ik geen lid van hun ben. Vanaf 1 mei 2009 woon ik niet ens op het adres waar zij leveren. Is mijn oud adres. Zij seggen dat ik een mondeling contract heb afgesloten, maar ik weet van niets. Intussen Intrum Justitia op mijn dak € 1000,00.
Hoe kan ik hier mee omgaan ?

Andre Koolhof

Message from

14 years ago - Hallo, Ik heb exact dezelfde ervaring welke nu al 10 maanden loopt. Er wordt niet gereageerd op klachten en men eist alleen betaling van ongewenst geleverde energie. Ook mijn geval loopt nu via de rechtsbijstand. Mvg, Paul

Message from NLE

14 years ago - Beste Andre Koolhof, U heeft enige tijd geleden een bericht achtergelaten op dit forum. Klachtenoplossing.nl was op dat moment nog niet ingericht op het achterlaten van contactgegevens waardoor u niet traceerbaar bent in ons klantensysteem. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij uw klacht alsnog in behandeling te nemen en u een passende oplossing te bieden. Om uw van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl. Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantenservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of