Complaint: Caiway telefonie en internet wederom ver beneden de maat

user-176315 on 18 August 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 1 mei heb ik via dit forum een klacht geplaatst, deze is door Caiway verholpen en na enige weken gesloten. Op 28 mei deden de problemen zich wederom voor. Daarna heeft alles prima gewerkt, tot enige dagen geleden. Nu hebben we wederom geen telefoon, het alarm is derhalve niet bereikbaar en ook ligt het internet er uit. Helpdesk is uiteraard niet bereikbaar – en de eerstelijns hulp heeft in het verleden niet laten zien e.e.a. tot een oplossing te kunnen brengen. Het resetten van de apparatuur is een oplossing die ik zelf ook wel kan bedenken.

Desired solution:

De oplossing die mij voor ogen staat blijft onveranderd:
Ik verwacht van Caiway een goed werkende internet en telefoonverbinding als onderdeel van mijn HD Lounge pakket. Ik ga er van uit dat zij als onderdeel van de overeenkomt een verplichting hebben tot levering, zoals ik de verplichting heb om voor die levering te betalen. Ik verwacht om binnen de levering op zijn minst de verbindingssnelheid te benaderen die mij bij mijn pakket werd beloofd. Ik verwacht een professionele, adequate en actief oplossingsgerichte houding van Caiway en een definitieve werkende oplossing.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

10 years ago - Privé bericht gestuurd naar de gebruiker met de vraag om zijn adres gegevens naar webcare@caiway.nl te mailen. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is contact geweest met de klant en telefonisch is het probleem besproken en opgepakt.
De huidige klacht is niet meer van toepassing en wij hebben de klant bericht dat wij deze ook sluiten.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout

Caiway Webcare Team.

All complaints of