Complaint: Hurgharda

user-194556 on 19 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 25 juli hebben wij een klachtenbrief geschreven naar Arke. Tot op heden hebben wij nog geen antwoord ontvangen en hebben we het gevoel dat ons klacht niet serieus wordt genomen. In bijlage, voeg bestand toe, zie kopie brief.

Desired solution:

Aangezien wij geen prettige vakantie hebben gehad en ook is er door Arke geen oplossing geboden, willen wij op z'n minst een gedeeltelijke teruggave van de reissom.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 02 September 2013 at 13:01

De klacht is nog niet opgelost. Wij hebben tot op heden alleen een schriftelijke ontvangstbevestiging ontvangen van Arke. Er is geen telefonisch contact geweest met Arke.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 28 augustus 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of