Complaint: Terugbetaling niet ontvangen Mister auto

user-194860 on 23 August 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 13-7-2013 heb ik onderdelen besteld bij mister-auto.nl. Deze heb ik vervolgens dezelfde dag geannuleerd omdat ik wist dat het niet de juiste onderdelen waren. vervolgens heb ik diverse keren antwoord gekregen dat terugbetaling bezig is. op 6-8-2013 krijg ik een melding dat het binnen 5 dagen op mijn rekening staat. 19-8-2013 nog steeds niks ontvangen en heb gebeld naar ze, vervolgens zouden ze op 21-8-2013 mijn betaling hebben uitgevoerd die ik helemaal nooit heb ontvangen. Heb het gevoel dat ze me aan het lijntje houden maar dan zijn ze bij de verkeerde klant aangekomen. Ben het helemaal zat en wil gewoon mijn 265,95 euro terug. Het is belachelijk dat ik zo lang moet wachten op me geld

Desired solution:

Dat mijn geld morgen 22-8-2013 op mijn rekening staat.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren. Het bedrag is reeds aan u terug gestort. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of