Complaint: Voor service moet je niet bij CenterParcs zijn!

user-70731 on 21 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op maandagavond 29-07-2013 ben ik samen met mijn vriend thuis gekomen van een prettig verblijf bij Centerparcs de Eemhof. Bij het gaan slapen kom ik tot de ontdekking dat ik mijn hoofdkussen in de VIP-cottage (973) heb laten liggen. Hier de volgende ochtend (telefonisch) meteen een melding van gemaakt, waarna er een formulier naar mij toe is gestuurd (omschrijving verloren/vergeten voorwerp) en ons verteld werd dat er binnen 2 weken contact opgenomen zou worden over het vergeten voorwerp m.b.t. de verdere afhandeling. Dit formulier meteen ingevuld en retour gestuurd (ik wist precies hoe dat het kussen eruit zag en waar ik het had laten liggen, dus heb dit zo ook op het formulier gezet). Hierop niets vernomen, zelfs geen ontvangstbevestiging terwijl ik daar wel om gevraagd had. Het lijkt mij een kleine moeite, maar wel zo prettig (voor de klant)! Enkele dagen later kwam ik tussen de vakantiefoto’s een foto tegen waarop het kussen stond (en zelfs op de plek lag waar ik het heb laten liggen). Deze foto ook nog gemaild naar het e-mailadres waar ik ook het formulier heen heb gestuurd. Na 2,5 week nog helemaal niets vernomen!!! Waarna ik opnieuw telefonisch contact heb gezocht met Centerparcs. Dezelfde afdeling gesproken als waarbij ik de melding heb gedaan. Ik moest toen opnieuw het vergeten voorwerp omschrijven en uitleggen waar ik het heb laten liggen etc. De receptioniste geeft aan dat ze erachteraan gaat en ik dezelfde dag nog iets hoor (vrijdag 16-08-2013). Ook die dag weer niets gehoord en na het weekend weer opnieuw gebeld (maandag 19-08-2013). Dan krijgen we weer iemand anders te spreken. Bij navraag blijkt dat er niets van bekend is en dat er nog actie ondernomen moet worden. Er moet nog in het huisje en bij de gevonden/vergeten voorwerpen gekeken worden, maar na onderzoek blijkt dat het hoofdkussen er niet meer ligt. Niet gek na 3 weken denk ik dan…
Wij stonden op het punt om bij centerparcs een boeking te maken voor een weekend weg met het gezin (i.v.m. de 50e verjaardag van mijn moeder), maar door deze slechte service voelen wij ons genoodzaakt om bij andere organisaties te informeren.En vooral omdat dit niet de eerste keer is dat er slechte service geleverd wordt!

Desired solution:

Het mag dan misschien wel om een minder waardevol voorwerp gaan, maar omdat de service die je mag verwachten van een organisatie als Centerparcs niet geleverd is ben ik van mening dat zij mij als trouwe klant wel tegemoet mogen komen!(Door bijv. een nieuw hoofdkussen te vergoeden).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 28 augustus jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. De gast kreeg een compensatie aangeboden.

All complaints of