My complaint:
Door een storing in de buurt voor 16-8 heeft KPN mij afgesloten van telefoon en internet. Eerst zelf gezocht voor ik dit bemerkt had, Zelfde dag ´s middags contact opgenomen. een medewerker deelde mij mede, dat hij de klacht had doorgegeven en de storing zou dezelfde dag hersteld worden. ´s avonds weer gebeld was niets doorgegeven. Mederwerker deelde mij mee, dat de generieke storing dezelde avond dan wel de volgende dag hersteld zou zijn. Zo is dat 5 dagen doorgegaan met de mededeling dat er een storing was en dat ze daar mee bezig waren. 2 x gebeld per dag naar KPN met een prepaid kaart. Euro 20,00 was zo weg. Minstens 10 tot 20 minuten gebeld. De 5e dag weer gebeld toen heeft een medewerkster buiten het systeem om een melding gemaakt. Ik zou de zelfde dag nog door de technische dienst teruggebeld worden. De storing was snel verholpen, maar het telefoontje van de KPN is uitgebleven. Grote ergenissen irritatie.
Desired solution:
Is verholpen op de 5e dag na de storing. Kan niet meer tevreden zijn met de KPN