My complaint:
3 maanden terug is er voor mij een tablet gekocht bij de Makro door derden. Deze was binnen een maand kapot. Terug gebracht naar de Makro en de tablet was na 4 (4!) weken pas gerepareerd. Na 2 weken gaat deze tablet weer kapot. Er zit een flinke barst in het binnenscherm. Zoals ik telefonisch ook heb vermeld is de tablet niet gevallen of onjuist behandeld. 2 weken nadat ik telefonisch contact heb opgenomen met de Makro ontvang ik een telefoontje dat er niet word gekeken naar mijn tablet. Mevrouw vind het erg gek dat er een scheur in het binnenscherm zit. Ik heb mevrouw gezegd dat ik dit ook vind, waarna zij zei dat er ook een scheur kon ontstaan bij het vastpakken van de tablet. Dit vind ik erg apart. Mevrouw vertelde mij dat de garantie slechts geldig is voor het eerste defect.
Al met al; er wordt niet gekeken naar de tablet en mevrouw heeft mij nog eens op het hart gedrukt dat repareren een duur grapje is. Als studente, die de tablet wilde gebruiken voor mijn nieuwe vervolg studie, ben ik erg aangeslagen door dit voorval. Mijn vertrouwen in Makro is weg.
Desired solution:
Reparatie, nieuwe tablet, excuses telefoniste en reparateur