My complaint:
Vanaf half juli proberen wij over te stappen van onze huidige provider naar Caiway glasvezel. Half juli werden wij benaderd door Caiway en alles zou geregeld worden. Terugkomend van vakantie, nog maar gemaild (geen reacties ontvangen, alleen dat de vraag in behandeling is) en gebeld. Nu was alles echt geregeld. Na een week nog maar eens gebeld en jawel nu werd alles geregeld. Zelfs per brief en mail een bevestiging ontvangen. Helaas na ruim een week gewacht te hebben op het standaard pakket, vandaag 23-08-2013 weer contact gezocht en wat blijkt: de levertijd van het pakket is twee tot vier weken. Intussen wel zelf de huidige provider opgezegd, omdat Caiway aangaf dat niet te doen. Kort samengevat: Caiway is moeilijk te bereiken en kan zijn gemaakte afspraken/toezeggingen niet nakomen.
Desired solution:
Dat het pakket binnen nu (23 augustus) en 14 dagen, dus uiterlijk op 6 september geleverd wordt en dat de meerkosten voor het bellen naar het nummer van Caiway vergoed worden.