Complaint: voor de 3e maal op rij teveel geïncasseerd door Youfone

user-189314 on 23 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Belbundel 250 min/sms Euro 4,-
Gebeld 10 min.
SMS’n 117 stuks

Is totaal 127

Youfone presteert voor de 3x maal op rij om Euro 21 te incasseren
Op deze manier fungeert Youfone als bankier want correctie vind plaats 1 maand later.
Ronduit onbeschoft

Desired solution:

Per direct aanpassen en retour storten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft reeds contact gehad met de klantenservice. Het teveel in rekening gebrachte bedrag wordt gecrediteerd op de volgende factuur. Wij doen ons uiterste best om het probleem op te lossen.

All complaints of