Complaint: Bankier Youfone

user-189314 on 26 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ticket: 281815 Youfone klantenservice

3 maanden achter elkaar structureel teveel in rekening gebracht ruim Euro 20 ipv 4.

In plaats van kosten besparing worden wij geconfronteerd met verhoging.

Verrekening met volgende maand is voor ons geen oplossing/

Desired solution:

juiste factuur sturen wij zijn geen administratie bureau

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft reeds contact gehad met de klantenservice. Het teveel in rekening gebrachte bedrag wordt gecrediteerd op de volgende factuur. Wij doen ons uiterste best om dit probleem op te lossen.

All complaints of