My complaint:
Geachte heer/mevrouw, Volgens de beschrijving en afspraken met Mister auto.nl had ik mijn bestelling binnen 72 uur moeten ontvangen. Op 16 juli om 18h18 heb ik een dubbelmassavliegwiel besteld en pas 25 juli om 16h30 heb ik het ontvangen. Ik vind zeer misleidend om achteraf, na bestelling bij ‘bestellingstatus’ een melding te maken dat ik mijn bestelling vanaf 22-07-2013 kan verwachten. Hoelang zal het dan duren? 1 week, 1maand of soms een jaar? Rekening houdend op eventuele vertragingen heb ik een werkplaats en een monteur ingehuurd, per 22-07-2013. In plaats van 72 uur heb ik de bestelling pas na 172 uur ontvangen. Hierdoor heb ik dan ook behoorlijk veel schade opgelopen. Enige wat je dan achteraf horen krijgt van Mister-auto is Sorry! Ik ben nu ook achter gekomen dat ik zeker niet te enige ben die dit heeft meegemaakt. Ik geef Mister-auto niet meer dan 1ster en dat is omdat ik uiteindelijk het juist onderdeel heb ontvangen. “goedkoop is duurkoop” Ik ga nooit meer onderdelen bestellen bij Mister-auto en ga ook zoveel mogelijk mensen hierover informeren! Mvg. Algan
Desired solution:
Alleen al de financiële schade die ik door zijn toedoen heb opgelopen is meer dan 300,- Euro, de telefoonkosten en andere kleine kosten heb ik niet eens meegerekend.
En wat krijg ik als tegemoetkoming van Mister-Auto.nl: 3,95 Euro. Ik vind gewoon belachelijk!