My complaint:
Graag wil ik hierbij mijn klacht melden:
Al 3 dagen hebben wij geen internet. Gister hebben we er voor gebeld, maar tot nog toe nog zonder resultaat.
Dit is niet de eerste keer dat we zonder internet zitten. Het is afgelopen maanden vaker gebeurd.
Dit heeft als gevolg dat we diverse keren hebben moeten bellen, met een zeer lange wachtlijst bij de klantenservice. Zeker 4x hebben we, met mobiele telefoon – want vaste telefoon doet het niet vanwege de internetstoring- een half uur gebeld.
Daarnaast hebben we ons mobiele abonnement diverse keren moeten gebruiken om daarmee toch te kunnen internetten.
Eergisteren heb ik via het formulier op de Caiwaysite overigens ook een reactie verzonden. Echter, daar heb ik nog geen enkele reactie op gekregen.
Desired solution:
Wij zouden graag zien dat Caiway op korte termijn:
- zorgt dat de internetstoring voorbij is
- zorgt voor een structurele oplossing
- reageert op reacties
- een tegemoetkoming doet in de gemaakte kosten