Complaint: Dubbel incasseren en dan doodleuk volhouden dat ik gestorneerd heb.

user-195942 on 27 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN heeft in januari 2013 2x een bedrag van € 86,43 van mijn rekening geïncasseerd voor de nota van januari 2013. Zowel op 8 als op 28 januari is dit bedrag van mijn rekening gehaald. Dit heb ik in augustus pas gemerkt en ik heb toen direct contact opgenomen met KPN om dit na te laten kijken. In eerste instantie werd er gezegd dat er niets kon worden gevonden. Als bewijs moest ik een kopie van mijn afschrift opsturen met daarop de dubbele afschrijving. Dit heb ik gedaan en daarna kreeg ik een email waarin werd aangegeven dat er volgens KPN een storno was ontvangen van mijn bank (ABN). Ik heb toen direct mijn bank gebeld om navraag te doen en zij gaven aan dat er geen storno is uitgevoerd of aangevraagd bij KPN. De bank heeft toen direct een storno aangemaakt en dit bedrag heb ik netjes ontvangen op 26-8-2013. Echter nu kom ik vandaag thuis en ligt er een brief op de mat van KPN dat ik nog een bedrag van € 86,43 moet betalen, omdat de incasso niet kon worden uitgevoerd. Als reden wordt er opgegeven een onjuist of ongeldig rekeningnummer. Ik heb weer contact gehad met KPN en het rekeningnummer in hun systeem is hetzelfde als mijn rekeningnummer. Dan durven ze in de brief ook nog te zeggen dat het om de factuur van maart 2013 zou gaan die niet betaald is, maar die een factuurbedrag van € 89,67. Hoe kan er dan € 86,43 open staan als ik via een incasso betaal? Ik ben er helemaal klaar mee en ga met spoed op zoek naar een aanbieder die wel serieus met zijn klanten om gaat en niet vol blijft houden dat er niet betaald is. Ik kan zelfs mijn afschriften van het hele jaar 2013 tonen waarop er 9x een bedrag is afgeschreven voor 8 maanden, waarbij er in augustus 1x een storno is uitgevoerd.
Mocht KPN met een incassobureau komen, dan laat ik hen mijn afschriften zien en kunnen ze de vordering met genoegen weer intrekken. Ik betaal niets.

Desired solution:

Ik wil een bewijs van KPN op schrift dat er een storno is uitgevoerd door de bank. Laat hen maar met een kopie van de brief van de bank bij mij komen.
Daarnaast wil ik excuses en een flinke tegemoetkoming voor alle keren dat ik naar hen heb moeten bellen hierover.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of