Complaint: Klacht schoonmaak/onderhoud bungalow Heijderbos CP

user-64641 on 28 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen weekend waren wij in Heijderbos. We hadden daar een premiumhuisje (242), met daarbij een comfortarrangement. Dit hebben we apart moeten erbij moeten boeken omdat het huisje een aanbieding betrof.
Bij aankomst bleek dat 2 van de 6 bedden niet waren opgemaakt, beddengoed ontbrak en er was een dekbed te weinig aanwezig.
We hebben dit bij de receptie gemeld en later op de avond werden de ontbrekende goederen gebracht, echter moesten we de bedden verder zelf opmaken, want de medewerkster wist niet hoe snel ze weg moest komen.

Toen we later op de avond gebruik gingen maken van het servies e.d. bleek dit ronduit smerig te zijn. Borden, bestek, glazen, pannen: alles zat onder de etensresten. Gebruik maken van de magnetron kon alleen als we ook deze eerst hadden schoongemaakt.
Bij aankomst stond er nog (schoonmaak)water in de gootsteen en was het aanrecht nat van vies water.
De haardroger in de badkamer was ook al een tijd niet schoongemaakt.

In de kasten in de slaapkamer zaten allemaal spinnen. Deze hebben we zelf moet de stofzuiger verwijderd. Als je iets in de kast wil leggen in de slaapkamer met tv, onder de tv, dan stort de plank naar beneden.

Verder hadden we geen badkamerkleedje, geen afwasmiddel en borstel of in ons geval vaatwastabletten en de beloofde fles douchegel.
We hadden we toch wel meer comfort in een premiumhuisje verwacht t.o.v. een comforthuisje. Bedden zijn doorgezakt, de bank is toch ook aan vervanging toe. Gordijnen hangen los van de haakjes. Het hele huisje is eigenlijk aan een opknapbeurt toe, voldoet wat ons betreft niet meer aan de normen van een premiumhuisje en 5 sterrenpark.

Ik heb als voorbeeld wat foto’s bijgesloten.

Het was helaas een zware teleurstelling, We hebben eerst alles moeten schoonmaken voor dat je iets ging gebruiken. Dat verwacht toch niet.
Je reserveert een comfortarrangement, waarvan een deel niet uitgevoerd wordt en niet aanwezig is. We hebben het huisje schoner achter gelaten dan dat we het aantroffen.
We komen al jaren bij Center Parcs en weten welke kwaliteitsnormen zij volgen, maar dit schoonmaakwerk, staat van het huisje voldoet niet aan de kwaliteiten van een premiumhuisje en de kwaliteiten van een 5 sterrenpark.

Desired solution:

Wij ontvangen graag een passende oplossing/compensatie van Centerparcs.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 28 August 2013 at 12:36

Er is geen oplossing geboden.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is zeker niet opgelost. Ik heb een reactie per mail teruggegeven. Het lijkt mij niet dat gasten, zich bezig moeten houden met het achterlopen van de schoonmaak e.d. Dit had allemaal in orde moeten zijn voor dat de gasten arriveren. We hebben wel degelijk de klachten gemeld, maar als dit niet opgekapt wordt door de medewerker achter de receptie, althans gedeeltelijk, is dit niet het probleem van de gast. Wij komen om vakantie te vieren, er een paar dagen tussen uit te zijn, niet om tijd te besteden aan het feit of men a.u.b het huisje zou willen komen schoonmaken. We betalen voor een comfortarrangement en voor schoonmaak dan mag je toch verwachten dat dit ook geleverd wordt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 28 augustus jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. De gast kreeg een cadeaubon aangeboden geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of