My complaint:
Ik heb glasvezel internet in alles in 1, compleet: nu ontdekt dat 300 mb alleen haalbaar is met de kabel. Mijn pc, ipad en mobiel werken alleen op Wif…waar je maar 74 mb of minder ontvangt. Dus wou ik me abonnenment overzetten naar standaard pakket. Ik heb nog bedenktijd 7 dagen….maar om te veranderen kost dat ook nog 20 euro extra…terwijl ik al zoveel belminuten heb besteed aan caiway.
Dacht er nog om de telefoonpakket te verhogen naar Voip comfort plus….dus ze maken al winst op mij….maar Nee. Geen coulance en kwijtscheliding beluren aan caiway en nog overstapkosten betalen….dus zeer klantonvriendelijke behandeling.
Ben erg teleurgesteld en zal nu zeker op me radio programma en op FB iedereen mijn ervaringen aan Caiway waarschuwen. Zo hoef ik nooit meer Caiway. Terwijl ik hiervoor altijd al 15 jaar keurig een tv abonnement had. Ben nu genoodzaak mijn abonnement helemaal op te zeggen!
Tja jammer dat Caiway niet wat tegemoet komt in de kosten en zo veel klanten weg jaagt.
Desired solution:
Kwijtschelding telefoonkosten die ik aan Caiway klantenservice heb besteed.
Verlaging van alles in 1 compleet naar Standaard, zonder extra kosten!
En in hun voordeel: met terugwerkende kracht telefoonabonnement Voip comfort plus upgraden!
Medewerkers klantenservice moeten vriendelijk spreken, rustig en met oplossingen komen en niet hun verhaal steeds opdringen en voorlezen...doordrammen en onzin uitkramen....meer en beter naar de wens van de klant luisteren...daarvoor bellen we: om gehoord te worden en tot tevreden oplossingen te komen. En niet steeds ons de schuld geven. 1 medewerker Rachid spreekt erg slecht nederlands, nauwelijks verstaanbaar! Weg ermee!