Complaint: Klacht over informatieverstrekking

user-196400 on 30 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tot 2 maal toe hebben wij iemand van het Experteam in huis moeten halen omdat ons niet verteld was dat je geen emailadres van KPN kunt krijgen als je met hotspots werkt. Ook de KPNwinkel in Ede heeft ons dit niet verteld. Dat heeft ons 90 euro gekost. Wij vinden dat niet reeel. Het Experteam kreeg onze klacht ook al via de email, maar verwees ons naar jullie. Jarenlang zijn wij al trouwe klant van de KPN en nu hebben we weer een hotspotsabonnement afgesloten (oude klantnummer: 61918458. Ons huidige adres is: P. Uijtendaal en O.J. Schipper, Immenweg 15, kavel 210, 6741 KP Lunteren. Ons nieuwe emailadres is: peterenolgauijtendaal@gmail.com.

Desired solution:

Terugstorten van de onkosten op ING rekening 5003799 t.n.v. O.J. Schipper.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of