Complaint: vakantie verpest

user-196408 on 30 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

question: wij zijn van 12 t/m 19 augustus bij u op park de huttenheugte geweest in premium cottage 571, als eerste voor de schoonmakers een pluim alles netjes schoon en de cottage was prima voor 6 personen.
voor de rest is het ons zeer tegen gevallen en raden we dit ook niet aan bij anderen.
de restaurants waren super duur voor wat je er te eten kreeg, op de eerste avond in de snackbar gegeten zoutloze patat, met zeer zoute oude hamburgers, ook de kipnuggets waren als meel. de 2e avond hebben we in de pizarria gegeten ook zeer slechte kwaliteit de taiie bodems waren niet te eten en er was gewoon maar wat aangemodderd, onze zoon vroeg om ansjovis al moest hij ze zoeken op de pizza, maar wel 3,00 euro extra betalen, ik heb 1 van de serveersters hier op gewezen en als antwoordt kregen we: DAN HAD U DAT MAAR EERDER MOETEN ZEGGEN, ik wist niet wat ik hoorde voor de 6 pizza’s en 6 keer drinken een rekening van 82,50 ongelooflijk, nee het het was echt slecht gesteld met het eten op het park. als je voor een huisje een flinke prijs betaald mag je ook meer van het park verwachten jammer dat dan alles ook nog een duur apart betaald moet worden qua aktiviteiten ongelooflijke prijzen voor het abseilen, klimmen, botenverhuur en noem maar op, zelfs trampoline springen voor een euro ongelooflijk.
het zwembadbord zegt geen chlooroogjes maar pretoogjes, het was er zeer warm en vol met chloor onze kinderen hadden er veel last van.
nog even over rond om de huisjes: vol met eendenpoep, water met dode eend en karper veel alg, kortom vies dus.
heel jammer en triest dat dit op zo een park met naam gebeurd, en wij zijn al op vele parken geweest, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt, we zijn nu thuis aan het bijkomen van een teleurstellende vakantie op de huttenheugte!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!w

Desired solution:

een nieuwe week op ander park of geld terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CenterParcs to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - nog steeds geen antwoordt gehad, ja dat we 50 euro terug krijgen, dit klopt natuurlijk niet in verhouding met wat we daar meegemaakt hebben!!!!!!!!!!!!!! we horen gewoon niets meer schandalig

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 26 September 2013 at 21:08

EN NOG STEEDS HEBBEN WE NIETS TERUG GEHOORD BLIJKBAAR WIL CENTER PARCS HET ECHT AFDOEN MET 50 EURO AAN CONTANTEN!!!!!!!!!!!! IK GEEF HEN NOG 1 WEEK TE REAGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - NOG GEEN REACTIE GEHAD, BLIJKBAAR WIL CENTER PARCS HET ECHT AFDOEN MET 50 EURO AAN CONTANTEN, EEN LACHERTJE NATUURLIJK, WIJ GEVEN HIERDOOR CENTER PARCS NOG 1 WEEK TE REAGEREN.

Message from CenterParcs

11 years ago - Op 12 september jl., om 9:36uur, hebben wij onderstaande e-mail naar u verstuurd. Geachte gast, Graag reageren wij op uw feedback van uw klacht. Naar aanleiding van uw klacht op het park de Huttenheugte is u reeds een vergoeding aangeboden van €50,00 in de vorm van een restitutie. U heeft aangegeven dat u niet akkoord gaat met ons besluit en op uw verzoek hebben wij uw klacht in heroverweging genomen. Inhoudelijk zullen wij niet meer op uw klachten ingaan, die zijn in de vorige e-mail beantwoord. Na heroverweging hebben wij besloten om ons aanbod niet te verhogen. Ons definitief aanbod is een vergoeding van €50,00. Zoals ook aangegeven in de vorige e-mail is er op vrijdag 30 augustus jl. telefonisch contact met u opgenomen door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. In overleg met u is er besloten om de cadeaubon om te zetten in een restitutie. Bij deze zien wij het dossier als gesloten. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of