Complaint: bus te laat. zondag 1 sept 2013

user-196704 on 01 September 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bus zou om 13:03 uur komen. Maar in plaats daarvan zat de chaffeur nog lekker kletsen met een collega.
Mevrouw naast mij stond er een aantal minuten en zei tegen mij dat hij er al een hele tijd stond inminmiddels was het al 13:10, uiteindelijk kwam hij aangereden. Mevrouw nr 2 reageerde op de andere vrouw terwijl zij instapte en zei “echt vervelend als u lang blijft kletsen, wij komen zo te laat op werk” (misschien kwam het nogal wat grofjes over, maar ze was eerlijk) waarop meneer de buachaffeur hierop reageerde; “joh kan mij het schelen dan ga je toch lekker een klacht indienen” !

Nou sorry hoor wat een onbeschofte man is dit! Hij weet dat hij fout zit en wilt het niet eens toegeven in plaats daarvan reageert hij lekker volwassen maar niet heus.

Hij verdient het om op z’n minst op het matje geroepen te worden.
Mevrouw! Deze klacht dien ik in voor u.. En hopelijk bent u op tijd op werk

Desired solution:

Hij moet hierop worden aangesproken. En een workshop volgen met 'Hoe ga ik met mensen en kritiek om'

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of