Complaint: Slechte kwaliteit en GEEN garantie!

user-196718 on 01 September 2013 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 1,5 jaar heb een laminaat vloer in mijn woning liggen, die ernstig beschadigt is. Ik heb hier contact over opgenomen met de desbetreffende Carpet-Right vestiging waar ik mijn vloer heb gekocht. Zij hebben iemand langs laten komen, die toegaf dat een vloer van 1,5 jaar er inderdaad niet zo uit hoort te zien.
Even kort samengeavat.. Ik zelf werk 40 uur per week, mijn man is beroepsmilitair en wij hebben geen kinderen en/of huisdieren.

Carpet-Right wil ons tegemoet komen met een reparatiesetje en een nieuw pak laminaat zodat wij de vloer zelf kunnen herstellen. Dit noem ik geen services! Als ik zelf de middelste planken in mijn woning moet vervangen, zal ik de vloer alleen maar meer beschadigen. Carpet-Richt wil hier verder niks mee doen! Zij zijn van mening dat ik mijn vloer te intensief gebruik, en geven daarom geen garantie en laten het hierbij zitten!

Ik raad het niemand aan om bij Carpetright een vloer te kopen. Zij stunten vaak met kortingen, wat helemaal geen kortingen zijn! Bovendien is de kwaliteit erg slecht en heb je geen 15 jaar garantie!!!

TIP: Vraag voordat je een vloer koopt, altijd eerst naar de garantievoorwaarden.

Desired solution:

GEEN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Carpetright about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Carpetright to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Beije,

Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot uw laminaatvloer van de kwaliteit Easystep Cleveland heeft er een expertise onderzoek plaatsgevonden in opdracht van onze leverancier Cotap.

Op basis van de uitkomst van het expertise onderzoek moet ik u helaas meedelen dat uw klacht ongegrond is. Om die reden wijs ik de klacht af. De rapportage van de expertise heeft u reeds in uw bezit. Carpetright neemt uw klacht niet verder in behandeling

Om uw klacht toch tot een oplossing te laten komen biedt Carpetright u uit coulance een gratis tube Colorfill en een pak laminaat aan. Indien u gebruik wenst te maken van deze aanbieding wil ik u vriendelijk verzoeken om mij daar voor 1 december 2013 over inlichten via telefoonnummer 071-5890737.

Met vriendelijke groet,
Carpetland B.V. / Carpetright

J. Nijman
Filiaalmanager Leiderdorp

All complaints of