My complaint:
Ik heb via de site van Makro via ideal een slpit airco gekocht, volgens het systeem was er 1 op voorraad. Ik kon er geen 2 bestellen. Maar wel 1 na mijn bestelling was de advertentie ook verdwenen en kon deze kon niet meer terugvinden.
Nu wil of kan de Makro deze niet leveren voor deze prijs. Ik als klant heeft een apparaat gekocht voor 150 excl. de andere airco’s waren 399. Ik weet waar de schoen wringt de
prijs was natuurlijk niet juist. Ik als klant dat het is de laatste vandaar deze prijs.
Nu komen ze met allerlei smoezen dat de voorraad op de site niet gelijk loopt.
Iets wat ik niet geloof de databases hangen gewoon aan elkaar.
Ik ben op deze manier al de 2e keer teleurgesteld en wil gewoon mijn bestelde product of een andere aanbieding. Zelfs hier wordt niet over gepraat.
Telkens krijg ik een andere naam onder de mail, dus het is een algemene call center die de klachten afhandelt en standaard met de algemene teksten beantwoord.
Bijgaan een andere airco, waar duidelijk te zien is dat deze niet beschikbaar is.
Deze kon ik dus gewoon betalen en afronden.
Graag alsnog een oplossing en graag mijn bestelling.
Screen en documenten e.d. aanwezig
Desired solution:
Graag alsnog een levering mag ook een andere split airco zijn