Complaint: Opzegtermijn Backup online (stilzwijgende verlenging van 12 maanden)

user-197418 on 05 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist via de klantenservice van KPN vernomen dat aangezien mijn abo voor Backup online in mei jl. een jaar verliep en er geen wijziging is doorgegeven, mijn abonnement automatisch en stilzwijgend is verlengd met 12 maanden. Ongehoord, niet van deze tijd en regelrecht een minnen streek is mijn mening. Het lijkt erop dat door dit soort trucjes (stilzwijgend verlengen me een periode van een jaar) bij KPN vallen onder het kopje klantenbinding. Als tegemoetkoming wordt mij een periode van 2 maanden gratis gebruik aangeboden. Op zich een mooi gebaar, ware het niet dat het abonnement bij nieuwe abonnees inmiddels met 50% is gehalveerd. Op die manier maakt dit het sympatieke gebaar en de gehele situatie er voor mij niet beter op. Ik ben benieuwd naar de reactie vanuit KPN en hoop op begrip / coulance. gezien de hoogte van het maandelijkse bedraag van 6,- gaat het mij in dit geval om het priincipe en niet om de 72,- euro die KPN zich op deze manier op oneigenlijke manier toe eigend (naar mijn bescheiden mening)

Desired solution:

een maand opzegtermijn net zoals dit sinds enige tijd geldt voor telefionie abonnementen na de eerste contract periode.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of