Complaint: na maanden nog geen oplossing

user-143782 on 05 September 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

weer een maand verder en nog niks gehoort

Helas blijft miijn internet snelheid 150 mbit ipv de 300mbit die ik betaal
reeds maanden zijn ze aan het zoeken enmoet ik restarten, niewue modem, downloaden etc etc etc
Natuurlijk is er een vakantie periode ik niet bereik baar caiway op vakantie etc maar dat dit al maanden moet duren nu en geen reactie op email smeer

Trieste bedoeling

Desired solution:

contact opnemen en oplossen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Responded on 22 October 2013 at 07:06

U geeft in het weekend aan ( op www.klacht.nl wat beter werkt dan hier) dat er een antwoord was op het forum, kort daarna ook al weer door mij en weer blijft het stil.

Dus maw.

1. Wanneer komt u met een antwoord?

2. Wanneer komt er een oplossing?

3. Wanneer een antwoord?

En een klacht op klacht.nl beantwoorden na weken is ook erg lax, ik vraag me af in hoeverre jullie deze klachten serieus nemen

het lijkt er aardig op van: Is al klant dus laten we ons meer bezighouden met nieuwe klanten.

Zoals aangegeven loopt dit al maanden zijn er al 3 monteurs geweest die allemaal een ander probleem constateren
en allemaal aangeven dat het niet het modem is ( waar ik ook al nummer 3 van heb) Het niet mijn pc is, ( Voor de zekerheid de hele HD geformateerd, windows geinstalleerd en
de test gedaan en nog steeds bagger.

Screenshots verzonden aan u afgelopen week. Heb de gevraagde testen gedaan en helpdesk geeft aan doe ze nog ene keer want we hebben er NIKS mee gedaan en ze zijn nu te oud om te gebruiken.

( pap en nathouden beleid?????) maw we doen alsof we wat doen en vragen steeds weer iets anders??? Dan lijkt het of we bezig zijn?????

Ik denk dat ik na tig snipperdagen en keer op keer testen en monteurs van mijn kant meer dan mijn best gedaan heb en me medewerking gegven.

Vriendelijke groet
Harm

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben inmiddels via een andere route binnen Caiway contact met de klant. Derhalve sluiten we deze melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of