My complaint:
Ik ben destijds gebeld door ED en hebben mij overgehaald om bij hun te komen, ik zou bij mijn eigen leverancier blijven maar omdat hun dan de facturatie deden konden ze 11% korting geven, dit blijkt dus niet waar te zijn, maar nu het volgende. Vorig jaar kregen we zoals de laatste jaren terug, toen werd ons maand voorschotbedrag verlaagd, deze hebben wij zelf weer hoger gezet omdat we zekerheid willen hebben geen naheffing te krijgen. Dit jaar op internet de meterstanden doorgegeven. ineens kregen wij een eindfactuur en moesten we € 2869.04 bijbetalen….. direct gebeld en volgens hun hadden wij niks doorgegeven, aangezien we altijd samen doen wisten wij het zeker maar oké kan gebeuren dat het ergens fout is gegaan. opnieuw alles doorgegeven en uit eindelijk na veel bellen is er een correctie op toegepast. Nu moeten wij nog steeds € 786.46 bij betalen….. ik heb het verbruik op andere websites ingevoerd en dan zou mijn maandbedrag € 183,- zijn. Dat is dan € 120,- meer (acceptabel, ondanks wij op hout stoken s ‘winters ). Ik heb gebeld maar krijg bot en zeker geen vriendelijke hulp. Ook kom ik niet uit de facturen aangezien 1 factuur van hun uit 8 tot 12 pagina’s bestaat. Dit kan toch niet waar zijn.
Desired solution:
lijkt mij duidelijk