Complaint: Caiway neemt klanten niet serieus, wordt geen klant!!

user-197628 on 06 September 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

AL meer dan 4 maanden valt internet en bellen regelmatig uit of is vreselijk traag.
Oplossing is kabelstekker er in en eruit en dan maar hopen dat hij het blijft doen. Als ik thuis ben herhaal ik dit proces wel 10* op een dag.
Caiway doet er niets aan, eerst melden ze doodleuk dat je de procedure met kabels moet volgen (je klaagt pas als je dit al 3* gedaan hebt en meld dit erbij maar dan doen ze of je achterlijk bent). Vervolgens zeggen ze het modem een week te meten, maar vervolgens hoor je niks en als je navraagt krijg je twee weken later reactie dat er iemand van Rekam langs zou komen en of dit dan gebeurd is.
ALs je vervolgens hierop reageert dat je wilt dat het probleem gewoon opgelost wordt hoor je niets meer. Ben altijd vriendelijk in mijn communicatie, maar ze nemen je volledig niet serieus.

Desired solution:

Fatsoenlijke verbinding zonder uitval.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben klant een e-mail gezonden met informatie. We wachten de reactie van de klant af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Update 21/10 Na klachtmelding hier en via twitter is Caiway in beweging gekomen en inmiddels klacht deels verholpen en is er een vergoeding toegezegd. Verbinding is echter nog steeds erg traag, uitval is nu nog sporadisch. Tergkoppeling vandaag via email gegeven.

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben klant een inhoudelijke reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben de klant gebeld om de huidige stand van zaken te horen. We kregen geen gehoor. We hebben klant een e-mail gezonden. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben telefonisch contact opgenomen, maar kregen geen gehoor. We hebben klant per e-mail gevraagd ons te informeren over de huidige stand van zaken. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Beste Caiway, Ik ben mobiel prima te bereiken. Klacht mbt onderbrekingen is verholpen, kabel is opnieuw getrokken. Dus dat probleem is opgelost. Het probleem van de trage verbinding in de avonduren en in het weekend is niet verholpen. Het blijft vervelend om naar zandlopertjes en draaiende kringetjes te staren of reglmatig melding te krijgen dat een pagina niet geladen wordt terwijl er gewoon verbinding is. We hebben diverse devices in huis dus daar ligt het niet aan. Dit is al heel lang zo, wanneer gaat hier iets aan gebeuren? Met vriendelijk groet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Responded on 21 November 2013 at 17:28

Het probleem is maar deels opgelost. Voor de trage verbinding wordt nu verwezen om met kabel rechtstreeks met modem te testen en te meten. Ga ik komend weekend uitproberen. Derhalve sluit ik deze klachtmelding nog niet.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben inmiddels contact met de klant. De oorspronkelijke melding is opgelost, derhalve sluiten we deze melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of