My complaint:
Wij zijn sinds december bij energiedirect en zijn sinds die tijd ook in conflict met hun. Het is eerste is gelukkig afgerond maar nu krijgen we steeds meldingen van een betalingsachterstand van 25,00 euro inmiddels opgehoogd naar 50,00 ivm incasso kosten. Wij zijn hierover ook gebeld. Toen wij het uitgelegd hadden werd ons gezegd dat het opgelost werd maar niets is minder waar want we krijgen nog steeds een aanmaning via de mail. Wij hebben een automatische incasso van een 126,00 euro deze wordt ook maandelijks gewoon geïncasseerd nu hebben ze ons in juli een tegemoetkoming in de kosten gegeven van 25,00 euro en dit hebben ze afgetrokken van een maand nota van een126,00 euro waardoor er in juli maar 101,00 werd geïncasseerd en de maand daarna weer gewoon 126,00. Wij hebben hier diverse mail over gestuurd maar antwoord krijgen we niet alleen maar aanmaning. Ik ga het niet meer snappen waar volgens mijn energiedirect heb ik alles betaald. Ik hoop dat ze nu eeens reageren.
Desired solution:
Dat ze reageren op onze mail en de fout erkennen en oplossen