Complaint: zeer slecht

user-198038 on 09 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een zeer domme fout ben ik er ingetrapt bij kpn
Gelijk een contract aan mn reet voor een jaar en als ik opbel ja mevrouw dan had u beter de brief moeten lezen damm oke 10 september komt monteur om alles te regelen
Bellen ze 9 september op sorry we kennen niet komen wegens sroring nou lekker ik zeg hoe lang gaat dat duren tja u word volgende week opgebeld en dan maken we weer een afspraak ja ja ja ik heb geen internet niks ik zeg zoek maar een oplossing zeggen ze mevrouw haal gewoon een dommel en digitenne in amersfoort ach een half uur van mn huis en sluit ff een contract af ik zeg watttttt weer een contract ja dat moet ik zeg wat denk je dat ik gek bent nee mevrouw en als u dan beeld heeft dan moet u bellen en dan beëindigen we de contract van die digitenne ik zeg ik ben niet gek stuur alles maar op ja dat doen we niet hoor wat heb ik een spijt dat ik kpn genomen heb mooie praatjes dat hebben ze maar ondertussen laten ze je vallen als een baksteen ik zeg nou weet je wat ik beeindigd het jaar contract nu nou dat kan niet want je zit een jaar aan ons vast grrrrrrrrrrrrr hoe kom ik van kpn af help me aub

Desired solution:

Ik ben nergens over tevreden van kpn !!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of