Complaint: spuug en spuugzat!

user-198120 on 09 September 2013 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door zilverenkruis aangemeld bij het cvz.
Vervolgens zelfde dag nog alles netjes betaald.
Krijg heel de tijd rekeningen van het cvz,omdat zilverenkruis mij daar niet heeft afgemeld.
Na tig telefoontjes hebben ze mij daar eindelijk afgemeld.
Maar nu heeft het cvz mij weer bij het cjib aangemeld waar overigens mensen werken die totaal niet met mensen om kunnen gaan.
Excuses brief van cvz dat ik ten onrechte ben aangemeld,cjib gebeld maar die werken niet mee.
Cvz wil het cjib niet bellen,en zilverenkruis wil ook niemand bellen.
Kortom vicieuze cirkel.
Kom hier nooit meer vanaf,en ga rechtsmaatregelen neem.
Deze klacht is voor alle 3 de partijen,voor het zilverenkruis omdat niemand mij wilt helpen,en voor het cvz zelfde verhaal,en voor het cjib om hun onbeschofte medewerkers.

Desired solution:

Dat jullie elkaar op de hoogte gaan brengen!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Zilveren Kruis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Zilveren Kruis to pickup complaint

All complaints of