Complaint: spuug zat

user-198121 on 09 September 2013 about CVZ in category Overheid

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door zilverenkruis aangemeld bij het cvz.
Vervolgens zelfde dag nog alles netjes betaald.
Krijg heel de tijd rekeningen van het cvz,omdat zilverenkruis mij daar niet heeft afgemeld.
Na tig telefoontjes hebben ze mij daar eindelijk afgemeld.
Maar nu heeft het cvz mij weer bij het cjib aangemeld waar overigens mensen werken die totaal niet met mensen om kunnen gaan.
Excuses brief van cvz dat ik ten onrechte ben aangemeld,cjib gebeld maar die werken niet mee.
Cvz wil het cjib niet bellen,en zilverenkruis wil ook niemand bellen.
Kortom vicieuze cirkel.
Kom hier nooit meer vanaf,en ga rechtsmaatregelen neem.
Deze klacht is voor alle 3 de partijen,voor het zilverenkruis omdat niemand mij wilt helpen,en voor het cvz zelfde verhaal,en voor het cjib om hun onbeschofte medewerkers.

Desired solution:

elkaar op de hoogte stellen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CVZ about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CVZ to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CVZ

Message from CVZ

11 years ago - Beste mandytje09, Wij gaan het CJIB opnieuw informeren dat wij deze vordering hebben ingetrokken. U kunt het verzoek van het CJIB negeren. Excuses voor het ongemak. Groeten, CVZWebcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CVZ

CVZ

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de gebruiker via e-mail (prive-bericht) geinformeerd dat wij het CJIB opnieuw gaan informeren dat wij deze vordering hebben ingetrokken en dat zij het verzoek van het CJIB kan negeren.

Behandeld door afdeling ICB-KCC, Webcare

All complaints of