My complaint:
Ik wil graag een klacht indienen tegen de NHA.
Het gaat om afschrijven van examengeld waar mijn 2 medestudenten, tevens vriendinnen, 50 euro voor afgeschreven krijgen en ik maar liefst 150!!! Na telefonisch contact, waar ik overigens zeer onvriendelijk te woord werd gestaan, werd mij mede gedeeld dat er verder geen discussie mogelijk was het was nu eenmaal zo! Weer teruggebeld en met iemand anders gesproken, deze mevrouw deelde mij mede dat het prijsverschil kwam doordat ik mij op een ander tijdstip voor de opleiding aangemeld zou kunnen hebben. Dit gaat er toch bij mij echt niet in! Ik eis niet meer te betalen dan mijn medestudenten en ga er dan ook niet mee akkoord! Overigens worden deze gelden ruim een maand voor de examens afgeschreven, dit zou 2 weken voor het examen moeten zijn.
Desired solution:
Dat ik niet meer betaal voor dezelfde examens als mijn medestudenten. Ik eis 100 euro teruggestort te krijgen van NHA! En daarbij wens ik fatsoenlijk te woord gestaan te worden door jullie medewerkers. Dit is ècht geen goede reclame voor jullie! Ik ben tenslotte een klant voor jullie, en die is koning toch?