Complaint: Overstap service van KPN van UPC naar KPN glasvezel

user-198559 on 11 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN heeft toegezegd om per januari 2013 automatisch internet en telefonie op te zeggen de andere diensten van UPC gaat dan netjes door meegeleverde opzegkaart(TV Radio)is gedaan en bevestigd door UPC in februari.
Tot mijn verbazing is er tot medio september iedere maand een bedrag door UPC afgeschreven.(in totaal +/- 450 euro)
UPC zegt nu dat TV radio nog niet is opgezegd terwijl dit in februari al is bevestigd door medewerkers. KPN wil hooguit 110 euro terug betalen als ik niet accoord ga zeggen zij moet ik zelf stappen gaan ondernemen?????? Wie doet er nu iets fout????

Desired solution:

Graag zou ik als klant van KPN dat zoals in januari beloofd, dat KPN alles zou regelen hiermee bedoel ik dat overstappen geen probleem was. 450-110=340 euro Ik vindt dat KPN en UPC dit moeten oplossen het lijkt me toch niet dat ik nog meer onkosten moet gaan maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of