Complaint: Bussen te vroeg of door rijden

user-198573 on 11 September 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er kwam een nieuwe dienstregeling en in op de site werd vermeld: nu nog betere aansluiting tussen treinen en bussen. Daar was ik super blij mee, want als ik dan de trein naar mijn woonplaats Sassenheim had gepakt, dan kan ik dus bus naar huis pakken. Trein station ligt namelijk erg afgelegen en is eng in de avond uren.
Helaas is het 1 grote teleurstelling, wanneer ik aan kom met de trein op station Sassenheim, is de bus allang weg. Veelste vroeg dus. Dit betekend dat ik 20 minuten naar huis moet lopen. Station zit op een afgelegen plek, langs de snelweg waar niet eens straat verlichting is.

Soms pak ik de bus vanaf station Leiden naar huis en dan rijd hij dus langs station Sassenheim. Het is me opgevallen dat de bus te vroeg weg rijd terwijl mensen nog uit de trein stappen richting de bus.

Gister het zelfde verhaal, alleen kon ik gister niet lopen omdat het kei hard regende en waaide..

Ik heb vaak een klacht willen indienen maar heb dit niet gedaan. Maar vandaag was de druppel. Ik sta vandaag om 14.07 bij de bus halte voor de bus van 14.11. Ik kom aan en om 14.30 komt dan eindelijk de bus. Ik steek netjes m’n hand op en de bus chauffeur gunt me geen blik en rijd gewoon door. Belachelijk. Ik had een belangrijke afspraak en moest weer terug naar huis om de auto te pakken.

Arriva is of te vroeg of te laat, of zoals vandaag rijd gewoon door.

Desired solution:

Dat de bussen op tijd komen. Wanneer zij te vroeg zijn wachten tot het tijd is. En mensen die bij de bushalte niet negeert. Ik wil ook graag dat de bus chauffeur die vandaag is door gereden hier op word aangesproken. Het gaat om bus 50 richting Leiden die om 14.11u had moeten aankomen bij Sassenheim Zuiderstraat.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of