My complaint:
Op 15 augustus 2013 heb ik ook hier de klacht gemeld. Er is toen een feedback gedaan dat ik nog 1 week moet wachten omdat ze technisch er mee bezig waren. Echter we zijn nu ruim 1,5 maand verder en er is nog steeds niets veranderd met mijn bereik en internetverbinding. İk heb zeer slecht bereik en vaak ook dat ik geen telefoongesprekken kan voeren omdat er geen bereik is. Ook heb ik geen internetverbinding. İk heb dit al meerdere malen aangegeven en wordt maar niets gedaan. Ook heb ik op 15 augustus aangetekend een klachtenbrief gestuurd tot op heden heb ik hier geen reactie op gehad. Dit is zeer teleurstellend. İk heb mijn abonnement afgesloten in mei 2013 en sindsdien heb ik dit probleem. Graag wil ik dat mijn abonnement per direct stop gezet wordt en de maanden waarbij ik mijn abonnement niet heb kunnen gebruiken, bekostigd wordt. Mvg, feyza
Desired solution:
İk wil dat mijn abonnement per direct stopgezet wordt. En wil een tegemoetkoming voor alle maanden waarbij ik mijn abonnement niet heb kunnen gebruiken.