Complaint: Enorme slechte service en derhalve van koop afgezien

user-198772 on 12 September 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had oorbellen op internet gezien van Swarovski en wilde ze bekijken in de Swarovski winkel te Den Haag centrum (12-09-2013 om 20.30 uur). Had snel mijn keuze gemaakt en vroeg netjes aan de verkoopster of ze misschien nog een ander nieuw setje had. Ik had in mijn gedachten dat als ze geen nieuw setje hadden, ik deze ook gewoon zou kopen mits ze de oorbellen een beetje kon schoonmaken. Toen de verkoopster bezig was om nieuwe oorbellen te zoeken werd een andere verkoopster die bij de kassa stond (hindoestaanse dame met bril) zeer chagrijnig met de vraag wat ze aan het doen was, met een duidelijke toon: ‘of deze die er liggen niet goed genoeg zijn dan’. Letterlijk waar ik bij stond en zonder een greintje respect naar de klant toe. Ik heb dan ook direct van de koop afgezien. Belachelijk om in een Swarovski winkel waar service ook belangrijk is zo tegen een klant wordt gedaan. Ze had op z’n minst ook een normale vraag aan mij kunnen stellen of ‘de oorbellen die ik had gepast ook gewoon goed zijn’. Door deze slechte service en gedrag hoefde ik de oorbellen direct niet meer.

Desired solution:

Ik koop wel vaker sieraden van Swarovski maar ben nooit op zo'n manier behandeld. Ik hoef dan ook geen oorbellen meer van Swarovski, ik hoop wel dat deze hindoestaanse dame met bril die op deze koopavond in Den Haag heeft gewerkt weet ze dat niet alleen mij, maar ook genoeg andere klanten wegjagen met dit gedrag. Dit lijkt mij zeker niet de service waar Swarovski voor staat.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Responded on 16 September 2013 at 18:55

Niet opgelost, er moet contact opgenomen worden met een andere partij mbt het oplossen van de klacht!! Waarom wordt er niet contact met mij opgenomen? Zeer onprofessioneel!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski Benelux. Per e-mail kan dit naar customer_relations.bnl@swarovski.com, telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur op nummer 0223 670570

Reactie op feedback: In deze kwestie is klacht.nl de derde partij. Swarovski wenst een en ander niet via klacht.nl te bespreken maar heeft begrip voor het feit dat haar klanten dit als platform gebruiken. Klachten die ons via andere wegen bereiken dan onze consumentenservice zullen mogelijk niet tijdig in behandeling worden genomen.

All complaints of