My complaint:
Ik had oorbellen op internet gezien van Swarovski en wilde ze bekijken in de Swarovski winkel te Den Haag centrum (12-09-2013 om 20.30 uur). Had snel mijn keuze gemaakt en vroeg netjes aan de verkoopster of ze misschien nog een ander nieuw setje had. Ik had in mijn gedachten dat als ze geen nieuw setje hadden, ik deze ook gewoon zou kopen mits ze de oorbellen een beetje kon schoonmaken. Toen de verkoopster bezig was om nieuwe oorbellen te zoeken werd een andere verkoopster die bij de kassa stond (hindoestaanse dame met bril) zeer chagrijnig met de vraag wat ze aan het doen was, met een duidelijke toon: ‘of deze die er liggen niet goed genoeg zijn dan’. Letterlijk waar ik bij stond en zonder een greintje respect naar de klant toe. Ik heb dan ook direct van de koop afgezien. Belachelijk om in een Swarovski winkel waar service ook belangrijk is zo tegen een klant wordt gedaan. Ze had op z’n minst ook een normale vraag aan mij kunnen stellen of ‘de oorbellen die ik had gepast ook gewoon goed zijn’. Door deze slechte service en gedrag hoefde ik de oorbellen direct niet meer.
Desired solution:
Ik koop wel vaker sieraden van Swarovski maar ben nooit op zo'n manier behandeld. Ik hoef dan ook geen oorbellen meer van Swarovski, ik hoop wel dat deze hindoestaanse dame met bril die op deze koopavond in Den Haag heeft gewerkt weet ze dat niet alleen mij, maar ook genoeg andere klanten wegjagen met dit gedrag. Dit lijkt mij zeker niet de service waar Swarovski voor staat.