Complaint: een veel te hoge rekening

universum1953 on 13 September 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

blijkt ik een negatief beltegoed te hebben van € 220,78, ???omdat de zogenaamde verbinding niet verbroken zou zijn geweest, dit is onmogelijk ik heb mijn telefoon uit gezet, na het gesprek, ik blijkt 28 uur en 22 minuten met een zorginstelling gebeld te hebben…..deze zou de verbinding dus ook niet verbroken hebben? dit lijkt me stug….hier is duidelijk sprake van een technische storing….

Desired solution:

dat ze dit oplossen, door het negatieve saldo op te heffen, en mij weer deblokkeren, en me het automatische opgewaardeerde geld, van 5 x € 10,00 terug storten op mijn bankrekening nummer, normaal als simyo mijn telefoon geld opwaardeert, krijg ik altijd een smsje, als waarschuwing, dit heb ik ook niet gekregen, was dat zo geweest, had ik het eerder in de gaten gehad.....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste universum1953, U zult vast al gemerkt hebben, dat u ook prima direct contact op kunt nemen met ons als er iets niet gaat zoals het hoort. Ditzelfde bericht heeft ons eerder bereikt via onze eigen kanalen, en daaruit is heel snel gebleken dat u met een hangend gesprek te maken heeft gehad. Dat is prima na te gaan bij de Netwerkspecialisten en uw beltegoed is uiteraard meteen hersteld. We vinden het dus ook jammer om het bericht nu als klacht terug te vinden, en we hopen dat inmiddels gebleken is, dat we er ook rechtstreeks gewoon voor u zijn. Vriendelijke groet, Simyo webcare Simyo.nl/forum webcare@simyo.nl

All complaints of