Complaint: al 23 dagen geen glasvezeldiensten

user-198866 on 13 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 13 keer een medewerker van de Klantenservice Glasvezeldiensten (0800.0404) te hebben gesproken ben ik ten einde raad en zeer boos. Deze medewerkers zijn zeer correct, maar gemaakte afspraken en beloftes, zoals terugbelafspraken) worden niet nagekomen. Feit is en blijft dat ik sedert woensdagnacht 21 augustus 2013 verstoken ben van KPN glasvezeldiensten. Geen glasvezelsignaal betekent voor ons geen tv, geen internet, geen telefoon en geen werkende alarminstallatie. Niet voor niets betaal ik hiervoor ca 80 € per maand.
Naast gebruikelijke ongemakken hebben wij bedrijf aan huis waardoor we erg veel hinder hebben van afwezigheid vaste telefoonnummer en snel internet.
Een kort overzicht van de contacten met KPN tot nu toe:
Donderdag 22 aug 16.00 uur Storing gemeld bij klantenservice. Monteur komt volgende dag
Vrijdag 23 aug 10.00 uur Monteur controleert glasvezel woning / kast in straat en geeft aan dat t na ca 30 min zal werken. Tekent bon af dat t werkt…….
Vrijdag 23 aug 16.00 uur Nog steeds geen signaal, wederom contact Klantenservice.
Toezegging dat binnen 24 uur een monteur komt
Zaterdag 24 aug 16.30 uur Geen monteur geweest. Contact Klantenservice. Melding niet bekend. Maar zal monteur gebeld worden.
Zaterdag 24 aug 18.30 uur Monteur geweest maar geen signaal glasvezel dus niet op te lossen. Weekend verder niets mogelijk
Maandag 26 aug 9.00 uur Monteur geweest maar geen glasvezelsignaal
Maandag 26 aug 12.00 uur Klantenservice belt met mededeling dat het technisch probleem in computer KPN betreft. Wordt doorgezet naar technische afdeling met 5 dagen doorlooptijd. Mijn ongenoeg kenbaar gemaakt en ik zou worden teruggebeld die middag voor andere oplossing
Maandag 26 aug 16.00/19.00 uur Diverse terugbel afspraken worden niet nagekomen ondanks diverse pogingen van mijzelf. Na lange wachttijden verbonding door KPN 2x verbroken. Uiteindelijk medewerker gesproken en op diens advies Digitenne aangeschaft als noodoplossing
Vrijdag 30 aug 14.40 uur Rotgesprek klantenservice. Ook na 5 dagen geen oplossing en ik moet maar geduld hebben. Het was geen prettig gesprek, ook niet van mijn kant. Maar KPN medewerker verbreekt gewoon de verbinding !!!
Zo wordt je als klant behandeld als je al 9e dag zonder diensten zit. Heel spijtig.,
Maandag 2 sept 16.30 uur Klantenservice neemt zelf contact op en geeft aan dat er nog steeds geen oplossing is en niet kan worden aangegeven wanneer wel. Toegezegd is dat hij vandaag weer belt om te kijken wat stand van zaken is.
Donderdag 5 sept 14.00 uur Zelf weer gebeld klantenservice. Na veel uitzoekwerk geen oplossing. Wel en eerlijk antwoord uiteindelijk. Dit is een groot technisch probleem en kan nog dagen, weken of zelfs langer duren. Geen loze beloftes meer, dat niet. Maar ook nog lang geen opolossing…….
Donderdag 12 sept 15.00 uur Zelf weer gebeld klantenservice. Navraag bij technische dienst. Men geeft zichzelf weer 5 werkdagen… Dus weer 7 dagen geen tv, internet, telefoon, etc.

Samengevat: Ik begrijp dat de omzetting van 30 Mb/s naar 50 Mb/s heeft geleid tot deze storing bij KPN op woensdagnacht 21 augustus. Ik kan ook best begrip en geduld betrachten maar DRIE weken wachttijd, en nog onzekerheid over de datum van herstel, dat kan er bij mij niet in.Er moet toch een (andere) oplossing zijn dan drie weken (of meer) een klant laten wachten.

Desired solution:

1) eerlijke antwoorden
2) onmiddelijke oplossing / herstel glasvezeldiensten
3) een passende vergoeding voor schade en ongemak

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of