My complaint:
Ik weet niet waar de hier boven genoemde man zijn klantvriendelijkheidscursus gekregen heeft maar hij moet zijn geld terug vragen! Wij hadden advies bij de verfmengmachine gevraagd omdat we iets verf tekort hadden voor ons huis.de man daar, Hendri heeft ons netjes geholpen en ook gezegd dat, gezien het kleurverschil erg groot was, wij nieuwe verf zouden krijgen. Nu was hij vandaag vrij, kwam Rob in zijn witte blouse met een ego aan de andere kant van de balie staan met een narcistisch vermogen wat 70 jaar geleden niet misstaan zou hebben. Hij beweerde bij hoog en laag dat wij de schuld hadden en dat Hendri die belofte nooit had mogen maken. Nu is die jongen, Hendri, klantgericht en vriendelijk. Zijn leidinggevende met een uber Ich waar Freud geen woorden voor zou hebben echter niet. Ik weet niet waar ze Rob vandaan gehaald hebben, met zijn westerns accent en zijn haantjes gedrag. Het valt niet in goede aarde, niet bij mij en ik weet zeker, als hij dit gedrag vasthoud hij nog meer verwijten naar zijn hoofd zal krijgen!
Desired solution:
Geef die Rob een lesje nederigheid, laat hem leren dat een narcistisch gedrag uit de tijd is en niet hoort als je klantvriendelijk wilt werken!